niedziela, 25 maja 2014

karm, mamo













10 komentarzy:

  1. WSPANIAŁE ROZCZULAJĄCE ZDJĘCIA, ŻE TEŻ JA NIE MAM TAKICH, A PRZECIEŻ KARMIŁAM DWOJE SWOICH DZIECI. CÓRĘ 9M-CY I SYNA 15 M-CY......SZKODA

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne a dzieciaczki sa poprostu takie szczesliwe :) zdjecia kipią miłością :) sama mam ta przyjemność karmic 13 miesiecznego synka :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym chciała takie fotki. Karmię teraz czwarte. Jest to dla mnie cudowne doświadczenie, ta bliskość, spokój, bezpieczeństwo dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się niezmiernie, że zdjęcia się podobają - naprawdę baaardzo mi miło czytać te miłe słowa:)
    no i zawsze można się ze mną umówić na podobne http://zofiabobrowska.pl/contact/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne!!!a ta mama z maluszkiem z ZD no poprostu boskieee

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne ♡ chyba najbardziej mi się podoba tolerancja i akceptacja różnorodności przekazana na zdjęciach ♡ Kocham wszystkie tak samo ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mam ochotę na dziecko:) Jak zwykle niezwykłe zdjęcia Zo!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga