czwartek, 14 sierpnia 2014

west coast





















5 komentarzy:

  1. zdjęcia bardzo dobre, przyjemnie je oglądać, ALE nagi chłopiec zdecydowanie nie jest czymś, co powinno się pojawić w internecie. Ba, nawet zdjęć w pieluszkach nie powinno w nim być. Zwłaszcza, że chłopiec nie jest już niemowlakiem... (i nie chcę tu uchodzić za zgorszonego rodzica - po prostu uważam, że nie powinniśmy dawać pedofilom dodatkowej pożywki - a uwierz, użo im nie trzeba, wystarczy przejrzeć strony na TORze)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm, no może faktycznie masz rację. jakoś jestem straszną naiwniarą i nie pomyślałam o tym w ten sposób.

      Usuń
    2. mi wystarczyło, że raz sobie oglądałam przypadkowe strony w "głębokim internecie". Setki portali dla "miłośników pieluch", wysyłanie sobie zdjęć niemowlaków z gazet i portali internetowych. Tragedia, przez chwilę aż miałam ochotę całkiem zrezygnować z upubliczniania wizerunku mojego dziecka (ale próżność wygrała :P )

      Usuń
    3. tak czy siak, zdjęcia świetne, lądujesz na liście ulubionych fotografów, świetny styl :)

      Usuń
    4. dziękuję! pozdrawiam :)

      Usuń

Archiwum bloga